Har ni Sexlust?

Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1290827 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?
Litteraturen som är på sidan går att ladda ned som pdf-filer på datorn men min rekommendation är ta reda på priset först, vet alltså inte om det är gratis.

Här en kommentar från en vad det verkar vara en blogg av en ledande gestaltning i funktionshindrades krets smatyp2.se/blogg/2011/12/14/kata-invalider/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1290841 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har ni Sexlust?
Det som är problemet med att köpa sex är olagligt är att männen har ursäkter att kunna vara anonyma så om den prostituerade råkar illa ut så finns det inga rättsliga åtgärder som finns. Så igenom anonymiteten så är man helt utan rättigheter, rättvisa och upprättelse. Det är bara det.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290854 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?
Man har samma rättigheter som befolkningen i övrigt har, är det någon som gör ett övergrepp och man anmäler det har man samma rätt som övriga, bara det att det sker oftast anonymt vid vilket polisen lägger ned utredningen direkt och säger därmed att vi får inte tag i den skyldige du får skylla dig själv och menar på du har dig själv att skylla dessutom försvårar "yrket" att DNA-prov inte entydigt pekar ut gärningsmannen direkt därmed i stort sett rättslös.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1290862 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Har ni Sexlust?
"Import-tjejer" finns, som gifter sig med rik svensk för slippa missären i hemlandet. På så sätt kan en ful gubbe få en ung snygg tjej. Är detta också en form av prostitution?

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 6 månader sedan #1290863 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Har ni Sexlust?
Citygirls.dk

Det är rika tjejer du.

Sexköpslagen är helidiotisk. Gammal morallag. Killarna demoniseras och kvinnorna omyndigförklaras. Så fort det har med könsorgan och "privata delar" så är det fy skam. Att påstå att det är våldtäkt är helt befängt. Där det är ett "Ja" blir ett underförstått "Nej" för att det kostar mannen pengar. Det tänket existerar nog i inte för de killar som säljer sig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1290866 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har ni Sexlust?
Jag har sålt mej! Sålde mej häromdagen. Men gör det sällan idag. Och kan säga jag och andra jag känt och känner som säljer är kåta på snabba stora pengar och är Gold Diggers! Dessutom är vi många som säljer oss kåta och glada och har enorm aptit på sex. Sedan finns det trafficking och det är fruktansvärt, hemskt och så jävla sorgligt. Men det är helt annat ämne. Man får inte blanda ihop det. Där det finns pengar så finns det både offer och Gold Diggers! Alltid i alla branscher! Men skilda saker.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Pimed.