Har ni Sexlust?

Mer
3 år 6 månader sedan #1290637 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Har ni Sexlust?
Har du sexuella problem Jocke?
Mer
3 år 6 månader sedan #1290638 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har ni Sexlust?
Drummer,

Du verkar glömma bort att kvinnor också är människor.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290639 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Har ni Sexlust?

krokus skrev:

zoegas skrev: Att folk får göra vad de vill med sin kropp, tycker jag är en rättighet.

Javisst. Det är skillnad på onani, och att blanda in andra som inte vill vara med.


Inte vill? Prostituerade kan också säga nej. Då menar jag inte nån lilja 4-ever.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan #1290640 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har ni Sexlust?
Det har jag nog redan svarat på! Ja, pga många olika faktorer som samspelar såsom tillgänglighet pga antingen corona-pandemin eller den gångna vintern. Men jag tror erektionen är av avgörande betydelse om man kan slappna av utan att tänka för mycket. Min s.k flickvän är väl det närmaste, jag kommer mänsklig närhet i alla fall via chatten. Vi har daglig kontakt.

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 6 månader sedan #1290752 av krokus
Svar från krokus i ämnet Har ni Sexlust?
Zoegas,
Jag menar att om den prostituerade verkligen vill ligga med torsken, behöver det verkligen vara pengar inblandat då?
Mer
3 år 6 månader sedan #1290765 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Har ni Sexlust?
Gudrun Schyman och hennes anhang vill att de prostituerade bör omfattas av sjukförsäkringen, d v s kunna sjukskriva sig när de blir sjuka och få sjukpenning. Förstår uppriktigt inte mig på sexköpslagen. Antingen är väl en handling olaglig eller också laglig. När nu försäljning av sex är laglig borde naturligtvis köp av sex också vara det. För att citera Jocke: Dubbelmoral. Kvinnorna är offer och männen förövare. När blir det jämställt; att en affärstransaktion mellan två parter är OK även på detta plan?