Har ni Sexlust?

Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1290785 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?
Jag har aldrig köpt sex och tänker inte börja, det är en fråga om att ge och ta mellan två människor som är överens om samlag. Sedan att kvinnor över lag vill att mannen skall dela med sig de pengar han har i en tvåsamhet är på sett och vis, att kvinnan tar inte tar sig en fattig man.

I detta fall djupt nedärvt då det från början var den bästa jägaren som hade störst möjlighet att föda många barn på sitt byte, att jämställa med en välbärgad man har bäst resurser att kunna ha avkomma med en kvinna och barnen får störst möjlighet att överleva samt i sin tur föra släktet vidare.

Det är viktigt att tänka på att vi är satta till jorden för att föra människosläktet vidare fram mot framtiden. Men det som är nedärvt hos kvinna och man, har gjort det möjligt att en kvinna över huvud taget att få pengar i form av att hon säljer sex är det bättre eller sämre för henne och mannen då hon kräver rikt jaktbyte?

Sex är mellan två människor, vem har rätt att döma dem för vad de gör? Såsom det sades förr, Vad vi gör Bakom hank och stör och låst dörr skall ni ge fan i!


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290810 av krokus
Svar från krokus i ämnet Har ni Sexlust?
Cosmos,
Om prostituerade ska få sjukpenning, måste väl deras inkomst vara vit? I dagsläget betalar de inte skatt på sin inkomst. Helsnurrigt! :va?

Jag tycker det är fel att blanda in pengar när det gäller sex. Men det är min åsikt, och jag har märkt att inte alla håller med.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290811 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Har ni Sexlust?

krokus skrev: Zoegas,
Jag menar att om den prostituerade verkligen vill ligga med torsken, behöver det verkligen vara pengar inblandat då?


Är det torskens problem eller den prostituerades?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 6 månader sedan #1290813 av krokus
Svar från krokus i ämnet Har ni Sexlust?
Att vilja ha sex är ömsesidigt. Om inte ena vill blir det ett övergrepp. Så jag antar att det är både torskens och den prostituerades ansvar att inte gå över gränsen.

Tyvärr verkar det som att en del torskar skiter i gränserna i och med att de har köpt ett samtycke! Vissa slår/misshandlar till och med. :(
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1290817 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har ni Sexlust?

zoegas skrev: Är det torskens problem eller den prostituerades?

Det beror på "torsken" är han våldsam och har ett sex med kvinnan där hon nästintill dödad är det kvinnan som säljer sexets problem är det en avsugning är det torskens problem då det kostar honom pengarna. För att komma runt fanns förr i Judarnas tid, Tempelskökor dit män gick för att få utlopp för sina sexuella känslor och förr kanske inte i Sverige men i en del länder statliga bordeller. I Danmark tror jag funktionshandikappade har möjlighet till att få sex till reducerat pris genom staten för de som är godkända för det, men jag saknar verifiering av det, jag får söka på det. Får återkomma i frågan.

Denna kom överst www.lu.se/artikel/funktionshindrades-sex...tisk-hjalp-i-danmark
En söksida www.google.com/search?sxsrf=ALeKk03BVR45...HEB9QQ4dUDCAY&uact=5

Litteratur i ämnet enhemlighet.se/bok/litteratur/

Kom nu ihåg att för funktionshindrade kvinnor kan köpt sex vara en utväg ur en kvinnas behov av sex även om hon är funktionshindrad det bör inte vara så svårt att förstå.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290822 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har ni Sexlust?
Det är överskott på män i Sverige. De får söka sig utomlands. Fattiga kvinnor i andra länder uppskattar svenska killar mer än vad högutbildade svenska tjejer gör.