Hur talade Gud till profeterna?

Mer
9 år 8 månader sedan #685555 av Jesus/magnus

matterik skrev: Magnus, överlever än så länge. Sover mycket. Psykiatriska vården har mig som sjuk och somatiska vården har mig som frisk trots att jag känner mig psykiskt frisk och fysiskt sjuk. Men det är inget jag vill att någon hatbedjar kring tack.


ne, roligare kan man ha det.
hoppas du får till dig det du behöver. jag tänker mkt på skeenden, läs min blogg så förstår du.

@Jesuite_magnus
/magnus, lule, sverige.

John 8:31-32.
Mer
9 år 8 månader sedan #685556 av Jesus/magnus

Nissegossen skrev: Namnet på Melkisedeks stad var Salem (salaam, shalom) som betyder frid/fred. På Farsi, persiska saalom sv.wikipedia.org/wiki/Persiska
Salem är alltså nuvarande Jerusalem


hebreérbrevet 5, 6, 7....

John 8:31-32.
Mer
9 år 8 månader sedan #685558 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 8 månader sedan #685559 av Nissegossen
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=20&a...php?f=20&t=21881 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 8 månader sedan #685560 av Nissegossen
Angående sista länken här, väljer jag inte att gå in på den gamla länken utan svarar såhär; Alternativ, Niklas mamma är psykolog till professionen och Niklas är på kant med henne om jag inte missminner mig...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 8 månader sedan #685563 av notwoodstock
Han skrek sällan. Allt är i Vår Herres Hand. :flag :hjärta :grandpa :hugga