Livet inuti

  • Jone
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1190598 av Jone
Svar från Jone i ämnet Livet inuti
Tack Inwatto för förklaringen. Jag tror att jag har kapitulerat för att det finns som flera inuti. Kanske kan jag bli bättre på att ignorera dem, men de bor liksom i kroppen. Som när jag skriver vill de ibland vara med och skriva och berätta om sig själva. Så svårt då att låta bli. Jag dansar och målar också som något inuti, det är härligare att dansa och måla så. Men kanske är det inte heller bra?
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1190601 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Livet inuti

Jone skrev: Tack Inwatto för förklaringen. Jag tror att jag har kapitulerat för att det finns som flera inuti. Kanske kan jag bli bättre på att ignorera dem, men de bor liksom i kroppen. Som när jag skriver vill de ibland vara med och skriva och berätta om sig själva. Så svårt då att låta bli. Jag dansar och målar också som något inuti, det är härligare att dansa och måla så. Men kanske är det inte heller bra?


Förr när jag skrev mina texter, även i verkligheten med andra jag pratade hade jag en sufflös i tanken orden kom lätt i tanken ord för ord det var bara att skriva. Nyligen insjuknad tänkte jag väl och länge och vägde orden på Guldvåg. där jag var då, sade några, vi är glada att höra din röst

Det betecknar jag som ledning uppifrån, men kom ihåg att det står på en järnvägsövergång livsfarlig ledning.
Pröva var och en som kommer till dig inom dig, alla vill dig inte väl. uppmanande röster skall man passa sig för och en del kanske säger åt dig att begå självmord, det kommer aldrig från Gud han vill ingen människas död.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Nissegossen.
  • Jone
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1190604 av Jone
Svar från Jone i ämnet Livet inuti
Tack för varningen.

Jag tycker att det känns som om mitt inre vill mig väl idag. Det är skönt att känna så.

Tror ni på änglar?
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 6 månader sedan #1190650 av Geta
Svar från Geta i ämnet Livet inuti
Ja, jag tror på änglar.
Mer
4 år 6 månader sedan #1190662 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Livet inuti
Jag tror på änglar. Tänk på att det bara är de fallna änglarna som svarar om man anropar dom. De goda verkar i det tysta. Därför är det inte så intressant att kommunicera med änglar. Man kan be till Gud om saker och då svarar de goda änglarna genom att hjälpa en.

Prata inte med hat i munnen!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 6 månader sedan #1190668 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Livet inuti


Det behövs då änglar om man röker och fyller etthundra år?

Vars är världen på väg?