Sysselsättning?

Mer
18 år 8 månader sedan #21452 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Sysselsättning?
Hej Admin! Hej PSR! Jag har nu sparkat igång min gamla dator på Internet. Jag lovade bla PSR, att höra av mig för att berätta hur det går för mig.

Jag har nu börjat min praktik. Jag åker hemifrån med min arbetsgivare de dagar jag än så länge har börjat jobba.

Jobbet är på Volvo (en annan del av stan) Där han har hand om Volvos externa fastigheter utanför grindarna. Det är mest kontor det gäller. Arbetet består mest i att byta filter i fläktaggregaten på taken och serva folk med belysning och annat när de skickar felanmälan.

Arbetet är bra! Det är som ni förstår mest av ett fastighetsskötar jobb.

Det klarar jag utan problem, där emot är det svårt att hitta för området är så stort.

Det har har han sagt upp till 2 år innan man hittar överallt.

Jag trivs! Kommer förmodligen aldrig att säga annat.

Ha en trevlig kväll önskar Nisse.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 8 månader sedan #21505 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sysselsättning?
Det låter ju som ett väldigt bra jobb för dig. Du har nog haft ganska stor tur att hitta ett så pass bra jobb. Det var ju dessutom ganska hyfsat betalt berättade du tidigare. Lycka till i fortsättningen! Bra också att du fått igång din gamla LO-dator.
Mer
18 år 8 månader sedan #21513 av Geta
Svar från Geta i ämnet Sysselsättning?
Det verkar som någon vill kasta misstankar
mot schizofrena här på sajten.
Att schizofrena är helt arbetsföra och är väkomna
ute i den öppna arbetsmarknaden.
Det är mycket invecklat. Visst kan schizofrena
utföra vissa arbetsuppgifter. Men ofta är det den
sociala fobin som hindrar.
Att gå in i grupper kan vara problematiskt.
För min del frågade man mig aldrig om jag ville ha
pension utan beslutade det över mitt huvud.
Mer
18 år 8 månader sedan #21514 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Sysselsättning?
Hej Admin! Du håller till och med ordning på att jag kör en LO dator! Strongt gjort! Har du ett medlemsregister där du håller dig ajuor med vad som skrivits utav den enskilde. Eller är det så att du luskat reda på det på egen hand utan min hjälp? Lite, lite nojig blir jag allt, för du har dödskoll på läget!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 8 månader sedan #21516 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sysselsättning?
Hej, Nissegossen!

Du kontaktade mig i vintras om råd när du skulle installera om Windows 98 på din gamla LO-dator. Du berättade då att det var en LO-dator och det är därför jag är så initierad.
Mer
18 år 8 månader sedan #21534 av Geta
Svar från Geta i ämnet Sysselsättning?
Se där, prognosen behöver inte vara så dålig.
Det kan finnas fullt av undantag.
Prognosen är inte så förutsägbar som vissa vill
tro.