Några mer som inte lyckades med utbildning?

Mer
6 år 11 månader sedan #937437 av Fantasio
Jag fick för mig att läsa engelska på Folkuniversitetet. Det gick bra ända tills jag o en annan skulle göra ett prov. Jag fick en ångestattack och störtade ur byggnaden. Gick aldrig mer tillbaka och fick inget betyg.
Mer
6 år 11 månader sedan #937462 av Nissegossen
Jag tog de jobb jag fick, inga bra betyg medel på allt, inget att skryta över. I alla jobb jag haft har ingen arbetsgivare klagat på oavsett jobb.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #937465 av Recard2016
Jag har gått gymnasiet, hade bra betyg i de ämnerna ja gillade, skolkade från de andra, brydde mig aldrig om betyg. Sista året var rätt jobbigt då min sjukdom på allvar började då, gick ibland hem o drack på rasterna för o palla o satt sen full i skolan. Därefter kom jag in på universitet i stockholm, så åkte upp för o hitta nånstans o bo men det var ju omöjligt, speciellt med de jävla stockholmarna, var nån snubbe i Nacka eller Täby eller var fan de nu va som sa ja kunde hyra ett rum från han. Så han bad mig o vänta på en hörna i stan så skulle han plocka upp mig, han plockade aldrig upp mig o svarade sen inte på mer samtal. Sen nåt år senare åkte ja till Kanada o jobbade, stannade där 15 månader på ett temporärt arbetsvisum. Min kusin skrev mitt cv o inte ett ord stämde, men det var mycket imponerande o ja fick en del jobb, fick sparken rätt snabbt från de flesta, jobbade längst som cykelbud i - 40 o snöstorm hela vintern, tjänade i snitt kanske 600 dollar i månaden.