Varför så är det så fult att leva på bidrag?

Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1123373 av Amandara
En del hävdar det. Hur vet man det? Det finns väl alla sorter?

Vad heter SDs tidning? De ringde mig häromdagen....presenterade sig som högerextrema... Dagen?
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123374 av memphis
jag skulle gärna jobba och tjäna 30 000kr i månaden om det gick. om jag inte hade mina mentala funktionshinder som förhindrar mig. T ex är det svårt koncenrationsmässigt för mig att köra bil, vilket det inte var när jag var frisk. Vem vill anställa någon som inte kan fokusera sig på arbetet? Som blir paranoid mot andra hela tiden? Ingen, och det inser jag att min framtid ligger bakom mig. jag är en 45 årig pensionär.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123375 av Geta
Dagen är pingstkyrkans tidning.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123377 av Recard2016
MP e ett gäng liberaler knappast vänster, vänsterpartiet e vänster tills de kommer till makten.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123379 av Amandara
Ok Geta. Heter du Greta?
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1123382 av Kloppe
Det är inte bara journalister som skapar nyheter. Det är inte bara journalister som figurerar i media

Geta skrev:

Johannes skrev: Förr när jag var psykotisk (gräns?), så trodde jag att det borgerliga Sverige (och från USA) förföljde mig för att jag levde på bidrag. De var överallt; TV, radio, tidningar. Sen fick jag medicin, och då blev saker o ting mycket lättare...


Det var ju konstigt för det anses ju att media i Sverige är vänstervriden. Journalister röstar oftast på vänstern eller MP.


Det är inte bara journalister som skapar nyheter. Det är inte bara journalister som figurerar i media.

Dessutom så är väldigt många inom media varma anhängare av den borgerliga sidan.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.