Varför så är det så fult att leva på bidrag?

Mer
5 år 3 månader sedan #1123339 av Kloppe
Jag får bara halv sjukersättning, och tvingas arbeta den andra halvan. Är detta bara halv-fult?

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123344 av Geta
Johannes,

Ja, du är halvt ok. :tummenupp :flag
Mer
5 år 3 månader sedan #1123347 av Recard2016
Jag tror ingen läste vad jag skrev; "skatteflykter 400 MILJARDER" om året. Ekonomiskt bistånd typ "10 miljarder om året". Men visst fortsätt o sparka neråt slicka uppåt.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1123354 av Nissegossen
De står på dem under drar ned de övre och försöker komma högre upp på den sociala skalan och helt till toppen. Hur försvarar man sig?

Man har ett konstant dåligt samvete utav att inte kunna arbeta, i folks ögon är det lathet som grund för att inte arbeta. Man skall arbeta i det här samhället annars skall man inte äta.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123356 av Geta
Jag har slutat skämmas sedan jag blev ålderspensionär, för att jag inte jobbar. Än så länge kostar jag inte så mycket för samhället.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123358 av Amandara
Man kan. Lixom. Inte rå för. Att man blir sjuk. Psykiska sjukdomar är handikappande. Centralenheten i hela skiten är out of funktion. Allvarligt. Mycket står på spel....vänner, inkomst, släkt, karriär, hobbies, BARN.... Så mycket man försäkra FÖR DEN SATANS SJUKDOMENS skull. Som om man inte ville byta.....vem vill vara paria i samhället?