Det är med blandade känslor

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1222664 av Melody
Japp skickat ett PM till henne.

Hon kanske blev sjuk eller ngt hm...ingen aning.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222665 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det är med blandade känslor
Hon tålde inte att vi kritiserade henne för att ha saboterat Viska. Därför slutade hon här.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222666 av memphis
Jaså. Ja har du kontakt med henne så vet du nog mer än jag. Hon blev ju aldrig bannad så hon kan ju återvända till Viska när hon vill. Men några av oss kommer nog vara lite avvaktande med tanke på röran som hon skapade vare sig hon menade det eller inte. Jag själv kommer inte att vara taskig emot henne på nåt vis, vi accepterar ju värre knäppgökar ;) Om Admin anser att hon kan vara på Viska, så kan hon det också, jag litar på Admin på det viset.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222759 av Admin1
Nackdelen med akademiska studier är att de flesta inte få någon högre lön att tala om när det börjar jobba som akademiker. Löneskillnaden äts upp av skatt, studielån och utebliven lön under studietiden. Lönerna har väl sjunkit för att fler utbildar sig. Sedan en städare verkar trivas bättre på jobbet än en akademiker. Trivseln ökar inte. Låglönejobben har högre lön och bättre arbetsmiljö än tidigare och det gör akademikerjobb mindre attraktiva.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222769 av memphis
Men då lägger du inget värde alls vid kunskap, Admin. Hur mycket glädje och nytta det kan vara att ha kunskaper. Håller med dig om att det är dyrköpta kunskaper dock, om man inte får rätt jobb efteråt. Är det värt det? Jag skulle definitivt säga JA om man bara tar studiebidraget och inte lånet. Eller lånar minimalt med pengar.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222770 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det är med blandade känslor
Tvivlar på Admin1 skulle kunna sköta sajten Viska så bra om han inte hade haft utbildning. Även på Viska behövs utbildning.