Brukare kallade mig j*vla svikare

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1269417 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Brukare kallade mig j*vla svikare
MaxJohan jag tror inte på det där testet längre. Däremot tror jag på big five testet! Det bor sex miljarder människor på jorden och ett test med bara 16 olika personligheter. Det rimmar inte logiskt.

Big five testet har du gjort den? Den är väldigt bra. Den mäter vissa allmänna sociala egenskaper. Inte riktigt personligheten. Som tex öppenhet. Vilket jag fick högt på. Men samarbete fick jag inte så himla högt på
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1269419 av Maxjohan1983
Jag gjorde testet nu. Visste inte vad det var för något, aldrig hört det namnet. Jag fick också väldigt högt på Openess(högst av alla). Bra test! :)

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Maxjohan1983.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1269421 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Brukare kallade mig j*vla svikare
Nej det är inte alla som har hört talas om det testet. Det här testet som du gjorde finns flera fejktester. Vilken sida var du på? Big Five testet är den enda testet riktiga forskare tagit fram och seriösa akademiker och andra seriösa tar på fullaste allvar.

Jo öppenhet är viktigt. Dessutom visar det att man har högre intelligens än vad som är normalt. Dom som får högt på öppenhet får högre poäng på intelligenstester än snittet av folk. Fast det stämmer inte på mej. Jag har bara högre IQ än 70 %

Har du gjort ett riktigt IQ-TEST hos psykolog eller liknande? Du borde få högre poäng än normalt!
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1269422 av Maxjohan1983
Vilken sida var du själv på? Så kan jag göra det testet.

Nej, jag har aldrig gjort ett riktigt IQ test hos psykolog. Däremot en del tester online.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Maxjohan1983.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1269425 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Brukare kallade mig j*vla svikare
Det här testet som jag länkar verkar seriöst! Gjorde research.


www.123test.com/personality-test/

Så vad brukar du få på IQ-testerna? Jag gjorde hos psykologen fick 115 på IQ. Han kunde inte förstå varför jag har inte ens utbildning inom grundskolan. Så psyket har varit på mej sen dess att jag ska göra nåt med mitt liv. Som att det skulle hjälpa. Jag har PTSD, OCD, ADHD, borderline, narcissism och schizofreni. Och nej jag är inte hypokondriker. Har haft alla diagnoser. Vilket stämmer med mej idag. Vilka diagnoser har du eller själv vet att du har? (: Du verkar inte så jävla schizofren. Men du kanske har det? Tycker du verkar för jordnära för det.

Men ett tips gör ett IQ-test hos psykolog. Och passa på att göra en utredning om vilka diagnoser stämmer på dig. Det hjälper mycket. Tex har jag läst många böcker och på internet inom dom diagnoserna som stämmer in på mej. Vilket har hjälpt mej mycket. Tex få insikter och space. Verktyg för ens inre vägledning. Och veta vad som behöver göras.
Mer
3 år 8 månader sedan #1269437 av Vittrad
På vilka sätt tuffar han till sig, zoidar?