Brukare kallade mig j*vla svikare

Mer
3 år 9 månader sedan #1269621 av Zoidar
Tack omtanken om min hälsa. Känns rätt ok just nu, men lite stressad över detta är jag så klart. Jag bör nog som ni säger ta upp detta med överhuvudet (chefen).

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 9 månader sedan #1269701 av Maxjohan1983

Pimed skrev: Det här testet som jag länkar verkar seriöst! Gjorde research.


www.123test.com/personality-test/

Så vad brukar du få på IQ-testerna? Jag gjorde hos psykologen fick 115 på IQ. Han kunde inte förstå varför jag har inte ens utbildning inom grundskolan. Så psyket har varit på mej sen dess att jag ska göra nåt med mitt liv. Som att det skulle hjälpa. Jag har PTSD, OCD, ADHD, borderline, narcissism och schizofreni. Och nej jag är inte hypokondriker. Har haft alla diagnoser. Vilket stämmer med mej idag. Vilka diagnoser har du eller själv vet att du har? (: Du verkar inte så jävla schizofren. Men du kanske har det? Tycker du verkar för jordnära för det.

Men ett tips gör ett IQ-test hos psykolog. Och passa på att göra en utredning om vilka diagnoser stämmer på dig. Det hjälper mycket. Tex har jag läst många böcker och på internet inom dom diagnoserna som stämmer in på mej. Vilket har hjälpt mej mycket. Tex få insikter och space. Verktyg för ens inre vägledning. Och veta vad som behöver göras.

Ska göra det testet strax. Har nyss vaknat. Jag har fått 107-129 på IQ tester på nätet.

Schizofreni är det enda jag har på papper. Men jag är säker på att jag har ADD också. En av mina syskon har ADD och medicinerar för det.

Tack, jag kanske är jordnära?

Ja, IQ-test hos psykolog kan man ju göra. Men jag vill helst träna i många herrans år innan jag gör ett riktigt test. Men nån gång ska jag nog göra det.

Jag bryr mig inte så mycket om att få diagnoser på papperet. Det känns inte jätteviktigt att ha bekräftat om jag har ADD eller inte.

Jag läst mycket psykologi genom åren. Kanske inte så mycket om just min egen diagnos/schiofreni... så det skulle jag kunna göra.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 9 månader sedan #1269721 av Cosmos
Jag gjorde IQ-testet, det vanliga WAIS, för ganska många år sedan och gjorde en medioker insats beroende på att jag var långsam i vissa delar. Problemet var att psykologen inte upplyste mig om att deltesten gjordes på tid. Nåväl, det är inget försvar egentligen. Hade 108 poäng på WAIS. Det drogs ner av min långsamhet 95 poäng enbart.
Mer
3 år 9 månader sedan #1269723 av Skellington
Mer
3 år 9 månader sedan #1269845 av krokus
Cosmos,
108 på wais, är det ett medelvärde? När jag gjorde wais var det flera olika deltester. Jag var skitbra på huvudräkning men rätt usel på något annat deltest och helt ok på de flesta andra deltesterna. Minns inte min poäng.
Mer
3 år 9 månader sedan #1269847 av Admin1
När han ringer 30 gånger vad vill han tala om? Har han dåligt närminne så kan han glömma att han har ringt och därför ringa oftare.