Brukare kallade mig j*vla svikare

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1270094 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Brukare kallade mig j*vla svikare
Jo den burgaren är god. Men McDonalds stod förut för 70 % på skövling av regnskogen i Latinamerika. Och tänker inte på djurens rättigheter.

Jag är inte vegetarian men låter bli oftast bli att äta kött. Men ibland blir det kött. Vi behöver inte äta kött i närheten så mycket som vi gör idag. Dom flesta kan låta bli att sluta äta kött helt. Men det kan jag inte det utan att må jättekonstigt och jättedåligt. Och ärligt talat så vet jag inte varför. Så ibland blir det nåt lite kött.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1270095 av zoegas
Har du jobbat på donken? Hur gammal var du då? Jag hade pallat 2-3 timmar, sen hade jag slagit ihjäl nån.

NG och Geta, fan vad mörka ni är..

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 8 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 8 månader sedan #1270098 av Nissegossen

Pimed skrev: Joråh det är hemskt att bli gammal! Man kan lika gärna ta livet av sig. Livet kan inte va mycket att leva för när man blir gammal. Kan inte föreställa mej annat faktiskt. Fyfan vilken jävla mardröm. Usch!


Jag är införstådd med hur yngre kan säga jag kommer att ta livet av mig när jag blir gammal.

Det sade min svåger till mig när han kom tillbaka till mig där jag satt i bilen medan han var och hälsade på en granne tilll honom när han fick vård vid livets slut. Han sade, han skulle ha tagit livet av sig för länge sedan. Han själv när han blev gammal låg han inlagd för nageltrång och åkte på vinterkräksjukan det pallade han inte och dog.. Skulle man säga till honom ta livet av dig hade han sagt där är jag inte än Pimed du kommer säga samma sak själv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 8 månader sedan #1270108 av Maxjohan1983

129? Tyder på att du har en högre IQ än normalt. En normalbegåvad kan inte få så högt!

Gjorde du big five testet som jag länkade? Vad tyckte du isåfall om det?

Jag har tränat på IQ-tester i några år nu. Resultat blir bara bättre och bättre.

Ja, jag gjorde det Big Five testet. Hade högt på agreeableness och openness. Bra test! Sparade resultatet på datorn!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1270147 av Admin1

Nissegossen skrev: Geta, nä det var när jag fyller 85 då finns inga pengar kvar i pensionsystemet


Om 15 år finns pensionspengarna kvar. Inga problem.

Nissegossen skrev: De som är i regering oavsett färg har lagt ned mentalsjukhusen de kostade pengar en hel del dog snart efter och fick aldrig en lägenhet och försvann obemärkt det där med barnbidrag där är det direkt grupp mot grupp, vad väljer folk?

90 % av de på mentalsjukhusen hamnade på gruppboende och 10 % fick egen lägenhet.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1270195 av Nissegossen
De som lever då får se, däribland jag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum