Brukare kallade mig j*vla svikare

Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1269863 av Zoidar
Jag svarar bara några gånger per dag. Har hans nummer på ljudlös. Vad han ätit, vem han pratat med, vad han gjort eller ska köpa.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 8 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 8 månader sedan #1269864 av Geta
Har han ingen annan att prata med?
Mer
3 år 8 månader sedan #1269880 av Zoidar
Han ringer andra också 30 ggr. :lol:

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 8 månader sedan #1269884 av Maxjohan1983
Han måste vara ultra extrovert den autisten.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 8 månader sedan #1269997 av Zoidar
Jag skrev till honom att vi kan prata en gång om dagen i telefon. Ser om han kan hålla det.

Anchored in Christ ✟

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1270014 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Brukare kallade mig j*vla svikare

Maxjohan1983 skrev: Ska göra det testet strax. Har nyss vaknat. Jag har fått 107-129 på IQ tester på nätet.

Schizofreni är det enda jag har på papper. Men jag är säker på att jag har ADD också. En av mina syskon har ADD och medicinerar för det.

Tack, jag kanske är jordnära?

Ja, IQ-test hos psykolog kan man ju göra. Men jag vill helst träna i många herrans år innan jag gör ett riktigt test. Men nån gång ska jag nog göra det.

Jag bryr mig inte så mycket om att få diagnoser på papperet. Det känns inte jätteviktigt att ha bekräftat om jag har ADD eller inte.

Jag läst mycket psykologi genom åren. Kanske inte så mycket om just min egen diagnos/schiofreni... så det skulle jag kunna göra.


129? Tyder på att du har en högre IQ än normalt. En normalbegåvad kan inte få så högt!

Gjorde du big five testet som jag länkade? Vad tyckte du isåfall om det?
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.