Brukare kallade mig j*vla svikare

Mer
3 år 8 månader sedan #1270051 av Geta
Finansminister Magdalena Andersson vet inte om det kommer att finnas pengar till barnbidrag till jul.
Mer
3 år 8 månader sedan #1270056 av Nissegossen

Geta skrev: Finansminister Magdalena Andersson vet inte om det kommer att finnas pengar till barnbidrag till jul.


Självklart inte äldre som kostar och bor på hem när åldern är hög, givet tillfälle att få dem döda när de blir smittade när de renoverar äldre boenden försvinner de äldre med. Ättestupan är återinsatt hamnar du på ett boende i dag är snittet tre månader sedan är du död

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 8 månader sedan #1270057 av Geta
Det kan gå fortare än så med Covid-19.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1270065 av Nissegossen
De som är i regering oavsett färg har lagt ned mentalsjukhusen de kostade pengar en hel del dog snart efter och fick aldrig en lägenhet och försvann obemärkt det där med barnbidrag där är det direkt grupp mot grupp, vad väljer folk?

Slimmad budget kallat

Geta skrev: Det kan gå fortare än så med Covid-19.

Det är ju övertydligt

Farliga ord att skriva dessutom

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1270066 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Brukare kallade mig j*vla svikare
Joråh det är hemskt att bli gammal! Man kan lika gärna ta livet av sig. Livet kan inte va mycket att leva för när man blir gammal. Kan inte föreställa mej annat faktiskt. Fyfan vilken jävla mardröm. Usch!

Dessutom vet Geta att jag har jobbat på McDonalds. Vilket verkar vara fritt att håna subtilt till mej om. Jag jobbade där i min ungdom
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1270092 av Zoidar

Pimed skrev: Dessutom vet Geta att jag har jobbat på McDonalds. Vilket verkar vara fritt att håna subtilt till mej om. Jag jobbade där i min ungdom.


Tycker Big Mac är en av de bästa burgarna som finns.

Anchored in Christ ✟