Brukare kallade mig j*vla svikare

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1269425 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Brukare kallade mig j*vla svikare
Det här testet som jag länkar verkar seriöst! Gjorde research.


www.123test.com/personality-test/

Så vad brukar du få på IQ-testerna? Jag gjorde hos psykologen fick 115 på IQ. Han kunde inte förstå varför jag har inte ens utbildning inom grundskolan. Så psyket har varit på mej sen dess att jag ska göra nåt med mitt liv. Som att det skulle hjälpa. Jag har PTSD, OCD, ADHD, borderline, narcissism och schizofreni. Och nej jag är inte hypokondriker. Har haft alla diagnoser. Vilket stämmer med mej idag. Vilka diagnoser har du eller själv vet att du har? (: Du verkar inte så jävla schizofren. Men du kanske har det? Tycker du verkar för jordnära för det.

Men ett tips gör ett IQ-test hos psykolog. Och passa på att göra en utredning om vilka diagnoser stämmer på dig. Det hjälper mycket. Tex har jag läst många böcker och på internet inom dom diagnoserna som stämmer in på mej. Vilket har hjälpt mej mycket. Tex få insikter och space. Verktyg för ens inre vägledning. Och veta vad som behöver göras.
Mer
3 år 9 månader sedan #1269437 av Vittrad
På vilka sätt tuffar han till sig, zoidar?
Mer
3 år 9 månader sedan #1269441 av Zoidar
Går man inte med på hans krav blir han uppkäftig. Säger saker som att han ska avsluta med mig som kontaktperson eller slänger på luren.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 9 månader sedan #1269454 av Geta
Zoidar,

Ta inte åt dig! Han kanske inte räknas som psykiskt sjuk men psykiskt sjuka är inte alltid så konsekventa.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1269457 av Zoidar
Det är förstås sant, Geta.

Blivit väldigt stresskänslig. Känner psykossymtom väldigt lätt om jag sover lite eller något stressigt händer.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 9 månader sedan #1269458 av Pg
Låter jobbigt, jag hoppas det löser sig.