Brukare kallade mig j*vla svikare

Mer
3 år 9 månader sedan #1269539 av Geta
Är din brukare bortskämd att alla ställer upp på momangen?
Mer
3 år 9 månader sedan #1269561 av krokus
Zoidar,
Oj, hoppsan. Inte roligt. Vad säger din chef? Hur gammal är brukaren? Är hen deprimerad utöver sin autism?
Mer
3 år 9 månader sedan #1269562 av Vittrad
Jag tänker att även om du fixar två simkort så kommer problemet med hans attityd att kvarstå. Du behöver nog säga till honom ordentligt och fortsätta sätta gränser, även om det känns jobbigt. Om det är så besvärligt att du inte kan sova eller får psykossymtom till följd av den stress / press det innebär så kanske du ska avsäga dig uppdraget med just den brukaren, alternativt snacka med din chef eller gå ner i tid.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1269565 av Zoidar
Vittrad, ja du har rätt. Ska försöka en tid till och sätta tydliga gränser. Funkar det inte får jag avsluta.

Geta, tror han är van vid det.

Krokus, 29 år med intellekt som en 13 åring. Kan jag inte lösa det på egen hand får jag ta upp det med chefen. Hjälper inte det får jag avsluta.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 9 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 9 månader sedan #1269573 av krokus
Zoidar,
Hur mår du nu? Blir du väldigt stressad över detta, tycker jag att du borde kontakta chefen snarast. Iofs kanske chefen är på semester?
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1269585 av Nissegossen
Prata med din chef, det ger tyngd i din önskan om att vara privat, där måste din´chef komma in och det ger ett tyngre beslut, då din chef förklarat att du kan sluta och han får vara utan dig och att ersättare är inte helt lätt om han fortsätter. Jag själv skulle prata om den situationen du är i.

Svarade på sidan tre

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.