Mår så jävla dåligt...

Mer
8 år 3 veckor sedan #817075 av saara
Svar från saara i ämnet Mår så jävla dåligt...
Richard det är tråkigt om någon anmälde dig pga elakhet.
Mer
8 år 3 veckor sedan #817140 av Isa-Alise
Richard,

Överklaga din vräkning.

Tag hjälp av personligt ombud:

po-skane.org/angelholms-kommun/

Helen Hultman
Personligt ombud
076-856 42 31
<!-- e --><a href="mailto:helen.hultman@po-skane.org]helen.hultman@po-skane.org[/url]<!-- e -->


Eller skaffa en jurist/advokat och ta det hela till rätten.
De kan inte vräka dig för att någon annan ger ett falskt tips om dig.

Du får stå upp för dina rättigheter.
Mer
8 år 3 veckor sedan #817141 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mår så jävla dåligt...
Enligt honom själv har han kontakt med 4 advokater och en mäklare.
Mer
8 år 3 veckor sedan #817158 av Utomjordingen
En sån som Isa-Alise stöd ska man hålla sig till! Hade jag haft en sådan kvinna eller som mamma som Isa-Alise så hade jag haft hur bra som helst i mitt liv jämfört vad jag har haft. :hjärta

Isa-Alise:

Mer
8 år 3 veckor sedan #817178 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mår så jävla dåligt...
En Flashbackare räddade mitt liv idag! Han/Hon fick mig på bättre tankar, efter att jag mått så jävla dåligt. Hade allvarliga tankar, som jag skrev om i en självmordstråd. Jag var på väg att ta livet av mig... Men nu kan det ju vara så att mina advokater vinner det som jag är inblandad i.

Räcker detta:
Ca 120 Iktorivil, 2 mg
Ca 25 Imovane, 7,5 mg
Ca 500 Haldol, 1 mg
Ca en halv flaska Theralen, 40 mg/ml
Ca 40 Venlafaxin, 75 mg
Ca 100 Simvastatin, 20 mg
Ca 25 Antabus, 200 mg
Ca 100 st Voltaren, 50 mg

Samt lite blandat, bl.a. 100 st Panodil, detta vet jag att man dör av med svåra leverskador o vill inte ha en plågsam död. Jag orkar inte mer, har blivit vräkt, o katten dog inatt. Vill göra katten sällskap. Funderade på att skära upp handlederna, men klarar inte av det...

EDIT: En massa alkohol har jag druckit redan...


Jag hade redan skrivit avskedsbrev till min pappa, mamma, syster, psykiatrin, alla på Spiran, mina vänner o till er här på Viska.
Mer
8 år 3 veckor sedan #817182 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Mår så jävla dåligt...
Hey mannen! Så illa är det inte att du ska ta ditt liv. Jag känner dig inte personligen men du är en frisk fläkt på Viska, och det vill jag att du ska fortsätta vara. Ta livet av sig är som att ge upp. Vill du inte veta vad som väntar bakom nästa hörn, och nästa, och nästa? Efter regn kommer solsken heter det ju. Ta hand om dig Richard!


Anchored in Christ ✟