Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan #1205046 av Clean
Hur länge har du varit ren?
Mer
4 år 5 månader sedan #1205047 av memphis
Totalt drogfri har jag varit sen 2012, AW. Då lade jag ned det totalt och det har gått bra hittills. Men skulle nån komma hit och lägga upp en bit hasch eller en line på bordet så skulle jag ramla dit igen. Det är vad jag tror. Men jag har inga kontakter här uppe. Det är därför det funkar, om jag ska vara ärlig.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205050 av Clean
Ja det är sant. Jag har klippt alla tyngre kontakter sedan Göteborg och sthlm. Dessutom studerar jag på distans och jobbar med välgörenhet för hemlösa igenom röda korset. Och det håller mej ovanför ytan. Men som du beskriver finns inga garantier.

Dessutom har jag fått bostad och kissar för att få behålla det.

Dom flesta vet inte vilka otroliga saker i livet man har varit med om och tror inte det är sant. Du vet vad jag menar? Att man tex är i livet. eller tex man har haft en filmstjärna som pojkvän och levt det livet.

Dessa människor kan bete sig så illa utan att veta det när ens liv handlar om kriget mellan liv och död. Så traskar dom lugnt förbi. Som ingenting hänt och det gör så ont.

Här på viska är jag anonym och så någolunda men in real life berättar jag aldrig nåt.

Oss emellan så gillar jag det lugna livet in real life. Skulle aldrig börja igen. Föreslår att du inte heller gör det med ett vänligt råd. Från själ till själ.

Livet ahhh livet.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205051 av memphis
:hjärta !
Mer
4 år 5 månader sedan #1205054 av Geta
memphis,

Så det är därför som du bor ute på vischan. Långt från frestelser.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205055 av memphis
Ja, det har fallit sig så Geta, och det har fungerat bra.Jag bestämde mig för att bryta, och då blev det bara så naturligt att jag åkte hem till min mamma. Sen har jag blivit kvar.