Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan #1205117 av Geta
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1205121 av IngeF

memphis skrev: Jag (och min pojkvän) blev också ofta bjudna på droger AW. Många blir ju kåta av amfetamin, men jag blir mer intellektuell och spirituell. Baktankar eller ej, vi tog vad som bjöds och åkte sen hem.

Jeg har alltid holdt meg unna narkotiske stoffer i frykt for at jeg liker dem alt for godt. Når jeg tenker tilbake er det nok sannsynlig at jeg har røykt cannabis i den tro at det var vanlig rullings. Dette vet jeg dog ikke, ettersom også vanlig tobakk vel gir en rus om man ikke er vant med å røyke?
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205191 av Admin1
Är det vanligt med narkotikamissbruk i Norge? Hur är det med alkoholmissbruk?
Mer
4 år 5 månader sedan #1205234 av IngeF
Alkoholmisbruk er relativt vanlig. Det har tradisjonelt vært et helgefyllskultur i Norge, men mange har nok blir mer kontinentale i sine drikkemønstre. Bergen skal etter sigende være Europas heroinhovedstad. Veldig få land har hatt en så overdosedødsfallsstatistikk av heroin som Norge. Nå har det jo kommet veldig mange nye saker på markedet. Jeg bor på et lite sted, men det skal være null problemer å få fatt på det meste her om man vil. En luring solgte cannabis på sin åpne FB-side. Han ble selvsagt tatt.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205235 av Amandara
Skit i buren zoegas.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205269 av Nissegossen
Släpp hönsen fria, underförstått hönorna

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum