Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan #1205032 av Clean
När jag bodde i Göteborg så blåste vi en på kokain han var skitsnygg och trodde han skulle ha sex med mej och min väninna. Vi sniffade upp all hans kokain och sen drog vi.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205035 av Geta
AW,

Du verkar vara stolt över, när du har kunnat lura folk.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1205037 av Clean
Vadå han då tror att han kan köpa oss för lite jävla kokain? Jag är ingen billigt fnask. Jag är dyr och exklusiv.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205038 av memphis
Jag (och min pojkvän) blev också ofta bjudna på droger AW. Många blir ju kåta av amfetamin, men jag blir mer intellektuell och spirituell. Baktankar eller ej, vi tog vad som bjöds och åkte sen hem.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1205041 av Clean
Åh! Trevligt. Mysigt.
Nej just därför undviker jag tjack. Folk insisterar på att jag ska ta ice eller billigt tjack för dom vet jag blir kåt. Hatar det. Jag brukar få min vilja fram blir det nåt så blir det MDMA dessutom dom kretsar jag är i och varit på splittar vi 50/50. Lite tjuvaheder får man ha. MDMA blir jag jätteödmjuk och så känner empati. Men ingen sex.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1205042 av memphis
Jag älskade tjacket, men bara om jag hade även cannabis. Dem två i kombination var min lycka. MDMA har jag aldrig prövat. Inte GHB heller. Jag var bara intresserad av hasch och amfetaminet i en helig allians. En gång provade jag spice, det var det vidrigaste jag känt. Och det var inget 50/50 som gällde i våra kretsar. Den som hade gott om varan fick stå för kalaset. Naturligtvis. Nu föll det sig så att en av västsveriges största tjacklangare fick ett gott öga till mig. Så varje fredag kväll kom han hem till oss och bjöd på dutt. Har inget dåligt samvete för det. Han fick ju titta på mig! Hahaha.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by memphis.