Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan #1205070 av Clean
:hjärta !
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1205095 av Nissegossen

Amandara skrev: Det var kaninköttets dag häromveckan.

Jag har läst om en jägare han var skadad så han inte komma någonstans men han var på en plats där vildkaniner var så han hade gått om kaniner att äta. trots det dog han mitt i allt kaninköttet dog han, det pga att just ensidig kost av kaninkött dog han, detta för att just kaninkött går inte att överleva enbart på kaninkött, då han inte kunde få alla vitaminer och mineraler genom kaninköttet kallas kaninsvält


Wikipedia ger mig rätt
sv.wikipedia.org/wiki/Kaninsv%C3%A4lt

Amandara skrev: Jag har inget parningsbeteende. Läste en bok i min ungdom av Louise Boije är Gennäs....ta vad man vill ha. Det har jag delvis gjort. Gått hyfsat, fångat några fina fåglar men oxå äckliga som gett mig fett negativa erfarenheter.

När jag blir smal och fit igen ska jag gå ut och ta vad jag vill ha. En pärla ska det vara. Men jag vet inte om jag har utskiljningsförmåga att hitta rätt. Man ska lyssna på den inre rösten, det här jag inte alltid gjort. Men nu är jag rätt picky om det inte känns rätt i magen.


sv.wikipedia.org/wiki/Torgny_Segerstedtmonumentet

Läste fel, fina fåglar, jag kontrar med fria fåglar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1205104 av Amandara
Fria fåglar är bra :) Tama fåglar sitter i burar de fria flyger.

Tama fåglar har en längtan de fria flyger. Mitt mantra i ungdomen.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205110 av zoegas
Yea, well. Min fågel flyger varje dag och buren är alltid öppen. Han har även varit och flugit utomhus och kommit tillbaka. Så fuck dig och ditt mantra

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 5 månader sedan #1205111 av Geta
De sista åren släppte jag ut min katt fri utomhus. Han kom alltid tillbaka. Men mina grannar klagade.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205116 av krokus
Geta,
Bajs i barnens sandlåda? :?