Hur många av er har Negativa Symptom?

  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1133535 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Hur många av er har Negativa Symptom?
Kan man kombinera reagila, klozapin, fluanxol, fevarin och akineton?
Mer
5 år 1 månad sedan #1133539 av Amandara
Jag har väl just inga negativa symtom mer depression. Har nedsatt ork och energi och sover 12 timmar per natt det är sen gammalt. Är annars rätt pigg...efter mina sjuka mått mätt....om jag bara inte är sjuk. Nu har jag problem med vissa depressiva tunga dagar....särskilt om jag sovit dåligt. Jag bara MÅSTE sova. Annars är allt kört. När jag är psykotisk har jag massiva positiva symtom. Men negativa symtom....nej inte så mycket om inte energilöshet räknas dit. Jag gör liksom grejer. Ibland för mycket för vad jag orkar.
Mer
5 år 1 månad sedan #1133671 av Admin1
Raindrops om jag var läkare skulle jag undvika så många olika läkemedel varav 3 antipsykotika.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1133686 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Hur många av er har Negativa Symptom?
Okey då vet tackar oh bugar för svar!
Mer
5 år 1 månad sedan #1135918 av gargamel
Jag har negativa symptom, fast det har blivit bättre. Tidigare var allt jobbigt nu är det bara rätt jobbigt. Jag kommer upp ifrån soffan mestadels vilket jag inte lyckades med tidigare och koncentrationssvårigheterna har blivit lite bättre. Undrar hur lång tid det kommer hålla i sig har haft det i 3 år nu, känner ändå tacksamhet att jag har det för när det försvinner kommer jag orka vad som helst
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1136039 av Admin1
Negativa symptom brukar avta med åren, men förr sa man att de var konstanta. Gissar att de negativa symptomen kommer fortsätta att avta.
Läs mer här:
www.viska.se/sjalvhjalp-2/sjalvhjalpsrad/2261-negativa-symptom
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.