Hur många av er har Negativa Symptom?

Mer
5 år 1 månad sedan #1136041 av Geta
Schizofrena personer var förr mycket mer handikappade, än vad de är idag.
Mer
5 år 1 månad sedan #1136316 av Admin1
Ja, det är klart bättre idag än för 40-50 år sedan.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1136460 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Hur många av er har Negativa Symptom?
Ja det förstår man Geta.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137783 av Rrusheflower
Jag bajsade på mej i affären den 14 mars. Har nu bokat en tid med en läkare pga av problem med avföringen.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137787 av sodergardfia
Vet inte längre om jag har negativa symtom eller ej. Jag har nyligen fått ändra medicin , och då blev mitt tänkande o fungerande mycket, mycket bättre. Fast det är väl mer kognitiva symtom. Fast jag har fortfarande svåra problem med det, men det var MYCKET värre innan medicinändringen!
Jag har tidvis så att jag inte tycker nåt är roligt, plus att jag inte har känslor, men det är nog mer depression.

Så vad jag har o inte har är en svår fråga. Jag har så mycket mediciner att det är svårt att skilja på symtom o biverkningar!

Allt jag vet är att jag fungerar sämre sen jag började bli sjuk när jag var 15, plus att jag känslomässigt o så inte riktigt har vuxit upp. Jag känner mig som evig tonåring.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137793 av Geta

Rrusheflower skrev: Jag bajsade på mej i affären den 14 mars. Har nu bokat en tid med en läkare pga av problem med avföringen.


Har du IBS-irriterad tarm och mage. Det är inte lätt om man inte kan lita på att man kan hålla sig tills man kommer till toalett.