LCHF igen

Mer
5 år 8 månader sedan #1081214 av Geta
Svar från Geta i ämnet Lchf igen
Risk att dö i förtid vid intag av få kolhydrater.

www.svt.se/nyheter/vetenskap/for-lite-ko...ater-forkortar-livet
Mer
5 år 8 månader sedan #1081232 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Lchf igen
Ja, jo, fast undersökningen är rätt gammal de använt. Inte heller några länkar till undersökningen. Det är viktigt man trivs med sin mat, annars är det nog en hälsofara sig. Tycker moderat Lchf känns bra.

"I ett försök att få veta mer har amerikanska forskare analyserat utfallet för de 15 428 personer som inkluderades i en hälsostudie mellan åren 1987 och 1989."

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 8 månader sedan #1081348 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Lchf igen
zoidar se till att få fibrer i dig. Just nu håller mig min mage mig som gisslan. Trög mage och ingen skit har tagit laktulos men just nu har den inte verkat ännu, kör med inte mycket fiber och inte så mycket kolhydrater sammantaget ger det trög mage skitnödigt men för trögt, så laktulos räddar det, men nu så fort jag går ut eller har gjort något annat då trycker det på men ingen skit, det är inget roligt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 8 månader sedan #1081366 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Lchf igen
Vill ni få fart på magen ät bönsallad. Innehåller massor av fibrer.
Mer
5 år 8 månader sedan #1081378 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Lchf igen
Det brukar lösa sig eftersom jag äter mycket grönsaker, tror jag får mycket fiber där.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 8 månader sedan #1081453 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Lchf igen
Admin

Vill ni få fart på magen ät bönsallad. Innehåller massor av fibrer.
Magen exporterade ut det ur kroppen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum