Ingenting

Mer
5 år 3 veckor sedan #1141777 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ingenting
En del av ingenting är ingenting

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141789 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ingenting


Kanske dålig svenska? Men fantisera om ordet verkligen finns eller ej? Men jag tror man ska ta det positivt?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1141844 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ingenting
Jocke då har du inte haft ett längre förhållande
alla tjejer vill förändra den de är ihop med. I ett flock beteende med djur exv varg är det inte Alpha hannen som styr utan den han är ihop med.

De vill stoppa dig från att röka de vill stoppa dig från att dricka dina öl, de vill ha full kontroll på dig, du vet tydligen inte mycket om vad du själv talar om i just detta

Men i ett förhållande måste man kunna lita på varandra annars går det för långt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141854 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Ingenting
wasp, skillnaden mellan Dig och mig är att jag har anhöriga som lever men som ändå inte bryr sig om mig. Om dina anhöriga levde så skulle dom säkert bry sig om Dig.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141856 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ingenting

Nissegossen skrev: Jocke då har du inte haft ett längre förhållande
alla tjejer vill förändra den de är ihop med. I ett flock beteende med djur exv varg är det inte Alpha hannen som styr utan den han är ihop med.

De vill stoppa dig från att röka de vill stoppa dig från att dricka dina öl, de vill ha full kontroll på dig, du vet tydligen inte mycket om vad du själv talar om i just detta

Men i ett förhållande måste man kunna lita på varandra annars går det för långt


Förändras gör man hela tiden Nisse, med eller utan tjej! Att lita på varandra är oerhört svårt med denna åkomman! Men du känner mig inte riktigt Nisse! Vad jag menade med förra inlägget var att jämlikhet är ngt att sträva efter!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1141859 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ingenting
Jag får skratta åt det. Tjejer har mer makt än vad de själva förstår. Det visar exemplet jag drog upp i mitt förra inlägg dock med passusen en man som utövar sin makt dvs våld inom förhållandet. Tjejer är i de flesta fall mer intelligenta än den man de har en relation med. Han kan inte ta det att hamna i underläge i förhållandet de är i, då slår han vid första slaget gå direkt är min uppmaning oavsett man eller kvinna. män är mycket dåliga förlorare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Admin1.