Ingenting

Mer
5 år 3 veckor sedan #1142617 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ingenting

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1142628 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ingenting

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Zoidar.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142648 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ingenting

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1142671 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Ingenting

Utomjordingen skrev: Att hamna på psyket är som att göra självmål - man är ute ur spel efter inläggningen. Det betyder att jag på ett sätt har ingenting gjort i systemet sen sommaren 1992 så jag är ingenting.... .


Ja, det var ju egentligen inte jag som valde att lägga i mig på psyket våren 1990 utan det var anhöriga som tog mig med våld till psyket. Där på psyket fick jag två års behandling men egentligen till vilken nytta sen när man blev utskriven - för efter behandlingen på psyket så var det slut sen. De räknade väl att om man bara kastar ut mig på gatan så sköter väl sig allt av sig själv sen. Ja, det blev ingenting utav mig sen efter behandlingen. Antar att det är så för de flesta psyke patienter att det blir ingenting utav dom sen när de blivit utskrivna från psyket, syftar på de som har varit inlagd på psyket i flera år.
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142701 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ingenting
tryskey var väl inlagd i 8 år, men hon jobbar idag och är sambo.
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1142708 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Ingenting
Jo, det är nog i extrema fall. Men ser man i det stora hela så är det stort sett ingen som jobbar (syftar på riktigt jobb) efter att varit inlagd på psyket i flera år och särskilt om man har fått diagnosen schizofreni + psykos.
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Utomjordingen.