Ingenting

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142713 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ingenting

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1142722 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Ingenting
På psykavdelningen jag var inlagd åren 1990-1992 så var det ingen som fick jobb efteråt. Runt hälften är kanske ingenting på riktigt för en del är döda idag. Varför? Jo, kanske på grund av nån slags ålderdom och/eller sjukdom - jag var trots allt yngst på psyke avdelningen, för jag och nån till var runt 20 år gammla medans andra patienter var mellan 30-50 år gammla. Sen har jag läst i dödsannonser under åren att en del från psyke avdelningen är döda fast dom inte blev så gamla.
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142724 av björk
Svar från björk i ämnet Ingenting
Där ligger man i lä jag blev dålig exakt år 2000
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1142730 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Ingenting
Sen när man inte har anhöriga - varken mamma eller styvpappa i mitt fall ja, även systemet/psykiatrin - som aldrig har velat vara engagerad i en när det gäller psykiska sjukdomar eller ens ge stöd och hjälp under cirka 30 år efter att man har blivit utskriven från psyket så är det bara glömma att man kan bli någonting här i systemet.

Om jag blir rik inom några år så ska jag skratta åt alla som har tryckt ner mig sen våren 1990!
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142732 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ingenting
Det finns gott om människor, som aldrig blir något. De behöver inte ha diagnosen schizofreni. Gå ut på gatorna, så ser du misären.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142736 av wasp
Svar från wasp i ämnet Ingenting

Utomjordingen skrev: wasp, skillnaden mellan Dig och mig är att jag har anhöriga som lever men som ändå inte bryr sig om mig. Om dina anhöriga levde så skulle dom säkert bry sig om Dig.

,

Tack för de orden, Utomjordingen!