Ingenting

Mer
5 år 3 veckor sedan #1142341 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ingenting
Mitt ex sade, du kan låta andra gå före dig själv alltså icke egoistisk.

Sedan det här där ingen jör en gjort i de husen bor andra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142531 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ingenting


Vill man ta reda på hur otrolig man är, så finns det säkerligen andra sätt att ta reda på det, exempelvis genom att hjälpa andra, bara det inte blir till självändamål!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1142596 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Ingenting
För varje dag som man är inlagd på psyket så minskar chanserna att börja jobba sen när man blir utskriven! Jag har varit inlagd på psyket i cirka 3 år sammanlagt så det motsvarar att jag har 200 % - 300 % chans att aldrig börja jobba. Att hamna på psyket är som att göra självmål - man är ute ur spel efter inläggningen. Det betyder att jag på ett sätt har ingenting gjort i systemet sen sommaren 1992 så jag är ingenting.... .
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142597 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ingenting
Admin1 brukar påstå att han tycker att det är skönt att han slipper jobba.
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1142603 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Ingenting
Jo, det kan vara rätt skönt att bara vara - att ha en sådan livsstil har jag haft och har än idag.

Annars, minns när jag blev utskriven sommaren 1992 så blev jag utskriven från psyket till och med samma dag som Lasermannen blev fångad/gripen. Om man vänder på perspektivet så har Lasermannen suttit i fängelset lika länge som jag har varit ute. Tänkt, det är snart 30 år - sedan.
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142608 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ingenting
Har han suttit inne så länge. Då har han inte fått straffet avskrivet i förtid. Hans brott anses nog för att vara särskilt grova.