Ingenting

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142099 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ingenting


Oavsett vem som är dålig förlorare, så är ingenting en vägvisare på att ngt är snett i samhället! Det handlar inte om, om man har ett långt förhållande eller inte, utan det handlar om vad man fyller upp sitt liv med!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142118 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ingenting

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142121 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ingenting
Det spelar ingen avgörande roll om man bara haft en partner eller många. Man kan lära sig samma saker på olika vis. Tiden har förstås betydelse.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142138 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ingenting


Ingen kan lära ut hur en relation ska fungera, den måste man lära sig med hjälp av den andre! Växelverkan är viktigt! Givande och tagande ett annat viktigt moment! Men jag erkänner, har inte levt ett särskilt spännande liv i.o.m att jag inte hör när andra pratar i grupp om sina livserfarenheter och vad dem har snappat upp, det är en stor fattigdom hos mig, att man är nästan på gränsen till att vara tråkig!

Har inte så mycket att berätta om egentligen!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142166 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ingenting
Om man älskar någon ser man till denne först man går själv i andra hand

sv.wikipedia.org/wiki/Den_gyllene_regeln

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1142331 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ingenting


Visst måste man vara osjälvisk i en relation! Men man får inte offra sig om den andre bara vill ha utan att ge ngt!

Men det finns alltid ngn som är bättre än en själv, har upptäckt att det är en stor konkurrenssituation i vårt samhälle idag!
Men livet håller på att springa förbi en, man har inte en chans att hänga med tempot.

Vars är världen på väg?