Komet - var och när - secret.

Mer
8 år 3 veckor sedan #816798 av Utomjordingen
Inte mina stenar i alla fall. Fel tid enligt mig som jag har fått veta på telepatiskt väg.

Mer
7 år 11 månader sedan #823902 av Utomjordingen
Innan jag återinsjuknade sist gång så minns jag att jag bara satt på köksstolen och då var det som en demon tog över/styrde min mun och sa årtalet när min komet kommer. Jag visste årtalet men vad jag inte kunde förstå varför jag sa årtalet högt mot min vilja? Demonerna kanske ville att jag skulle säga årtalet högt så alla demoner eller någon annan kunde höra eller? Jag tycker i alla fall att det var konstigt att inte kunna styra över sin egen mun ens.
Mer
7 år 9 månader sedan #839902 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: "DET" handlar inte bara om att höra "DET" utan också röra/göra "DET"!


En röst (nån slags telepati) sa häromdagen: - "Du gör inte "DET" för då blir jag arg!" Samtidigt så såg jag I Den Inre Verkligheten nån slags satan.
Mer
7 år 9 månader sedan #840011 av Admin1
Vad är DET?
Mer
7 år 9 månader sedan #840014 av Utomjordingen
En värld till utöver denna 3 D värld som vi lever i - mer abstrakt värld. Ungefär så är "DET" för mig!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 9 månader sedan #840016 av Jocke
Jag kan gissa på att utomjordingen menar en film som heter "IT" på engelska. Para-forskare brukar nämna den i samband med olika utomjordiska iaktagelser. Kom ihåg att USA hade forskare på detta område och deras iakttagelser är hemligstämplade. Sedan gjordes många filmer på femtiotalet. Men It var en film tror jag?

Vars är världen på väg?