Komet - var och när - secret.

Mer
8 år 6 månader sedan #774928 av Utomjordingen
Jag vet inte vad som är riktigt för allt är som science fiction- fast på riktigt... ! Det spelar inte så mycket roll längre - jag tycker att jag har fått ventilera om saken i alla fall.


Utomjordingen skrev: ...vanföreställningar har jag om man tänker på min vanföreställning om min komet som kommer i framtiden. Det står mitt namn på stenen!

Utomjordingen skrev: Sen dess när jag har berättat om min komet som kommer i framtiden för min kvinna så har jag fotat på en sten där det står mitt namn som hon har skrivit. Min kvinna har varit förbannad, ledsen och skrattat åt min knäppa tanke om min komet som kommer i framtiden så hon var bara tvungen att vilja påstå att som på bilden är min komet. Jag själv vet inte vad som är riktigt?


Men årtalet och platsen vet jag:

Utomjordingen skrev: I det här halsbandet som jag har så har jag en hemlig lapp (i glaset) där det står om kometen - när och var... .

Mer
8 år 5 månader sedan #783049 av Utomjordingen
Ja, tinnitus nivå 3 är ondska! Det blir nån slags motsatt effekt... . Notera, jag har ont i mitt sinne men är inte ond i praktiken. :hjärta

Utomjordingen skrev: Att ha tinnitus nivå 3 är som levande död! Man förtränger, förtränger och förtränger döden hela tiden när man har tinnitus nivå 3.

Mer
8 år 5 månader sedan #783239 av Utomjordingen
Tinnitus nivå 3 förvränger verkligheten! Det kan man tro i denna tråd - "Komet - var och när - secret."

Mer
8 år 4 månader sedan #792791 av Utomjordingen
16:33-- Utomjordingen: "DETEN" är min komet!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 4 månader sedan #792792 av Jocke
"Detet, das Es, betecknar den psykiska instans som representerar drifter av evolutionärt ursprung, exempelvis självbevarelsedriften och fortplantningsdriften. Den är våra impulser och drifter, de sexuella och aggressiva."

Från wikipedia

Vars är världen på väg?
Mer
8 år 4 månader sedan #792793 av Utomjordingen
Jag men jag har "DETEN"!