Komet - var och när - secret.

Mer
8 år 4 månader sedan #793251 av Utomjordingen
Admin1, det har varit stormigt under ytan sen våren 1990 men har lugnande tabletter sen 1 år tillbaka så det är lugnt. Jag som har levt med röster i över 25 år kan lika gärna göra det i 25 år till.

Som sagt, det är satans ljuden tinnitus nivå 3 som är kroniskt som gör att det är som det är med mig och det finns inga mediciner som tar bort tinnitus. Mediciner kan göra en lugn, kunna sova, minska ångest, minska djupa depressioner och få andra vanföreställningar men inte ta bort min tinnitus. Min ljud nivå inne i mitt huvud är detsamma vad jag än får för mediciner.

Jag vill påstå att det är på grund av tinnitus nivå 3 som gör att jag även har röster, hörselillusioner och musikhallucinationer.

Mediciner tar inte bort satans ljuden men gör istället så att rösterna är till exempel mindre arga, annorlunda hörselillusioner och musikhallucinationer - ja, att rösterna, yttre ljud och musiken låter annorlunda beroende på vad man får för mediciner eller är utan mediciner.

En annan medicin ger bara andra vanföreställningar! Jag är en realistisk människa, annars skulle jag inte tro på mina vanföreställningar. Jag har inte ljugit om utomjordingar, kometen som kommer - ja, allt det jag har skrivit genom åren här på Viska.

Jag tror att schizofreni nästan kan botas helt (men inte till 100 %) om man hittar botemedel när det gäller tinnitus. Tinnitus nivå 3 = 75 % schizofreni! För jag vet att när jag fick tinnitus nivå 3 våren 1990 då fick jag allt det andra också.
Mer
8 år 4 månader sedan #793590 av Admin1
Eftersom du har både tinnitus och röster samtidigt, så finns det chans som jag ser det att Clozapinet kanske kan minska tinnitusen, eftersom det finns en koppling mellan tinnitus och röster hos dig. Men du måste nog testa Clozapine ett halvår minst.
Mer
8 år 4 månader sedan #793594 av Isa-Alise
Mer
8 år 4 månader sedan #793595 av Utomjordingen
Tack- Isa-Alise - det var kärleksfullt, jag gråter nu! Min kvinna undrar vad det är frågan om. :hjärta
Mer
8 år 4 månader sedan #793661 av Jesus/magnus
jag kommer ge min son ett val, av flera valmöjligheter. hans komet kommer va inställd på månen,
du kommer kunna styra bort den från månen, men inte till jorden.
som alltid är även det ett val, men jag kommer stoppa den.
hur?
det kommer regna över jorden, och dofta svavel.
Jesus/magnus.

John 8:31-32.
Mer
8 år 2 månader sedan #802552 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev:...för jag är kronisk rädd för människor, särskilt män. Visst, fast det hände en tid för länge sedan som jag var utsatt för fysisk misshandel (och det ena och det andra som var kriminellt) av olika män i mitt liv så vill jag än idag ha en viss återhållsamhet gentemot andra människor, vem säger att det inte kan hända igen? Det var inte enstaka fall av misshandel och försök till mord som jag har varit utsatt för tidigare i mitt liv utan minst 15 gånger och utan nån direkt anledning. Och vad kan det då bero på? 15-1 till männen! Alltså, minst 15 ond till männen och högst 1 ond till kvinnan (för min ex kvinna var jämt otrogen). Sen är jag väl lite rädd för att jag själv ska flippa ur bland andra män en dag så också av den anledningen undviker jag män så långt det går...


Fan var rädd jag är för män än idag! Skakar ju nästan... . Fixar det inte!