Komet - var och när - secret.

Mer
8 år 1 månad sedan #812080 av Geta
Svar från Geta i ämnet Komet - var och när - secret.
Jag förstår inte varför du vill ta kål på hela mänskligheten på grund av orättvisor som
du uppfattar mot dig.
Mer
8 år 1 månad sedan #812083 av Utomjordingen
Nä, för du vill/kan inte förstå mig!

Jag själv kan inte förstå varför systemet och människorna har varit så som dom har varit mot mig?

Jag har satans ljuden tinnitus nivå 3 som betyder ungefär att jag innerst inne vill dö men som jag har förträngt och när man har gjort det en alldeles för lång tid då blir det motsatt effekt istället vilket betyder att jag rörde en komet som sen i sin tur betyder att jag fick veta på telepatiskt väg när kometen kommer.
Mer
8 år 1 månad sedan #812086 av Utomjordingen
Jag är ateist som tror på utomjordingar!
Mer
8 år 1 månad sedan #813103 av Utomjordingen
Det handlar om väderförhållanden på planeten hur allting utvecklas på lång sikt, precis som vi människor kom till på grund av en asteroid som var en faktor av flera att det är som det är här på planeten jorden idag!

Man kan förklara allt på vetenskapliga vägar därav ateist!
Mer
8 år 1 månad sedan #813151 av Zoidar
Hur förklarar du medvetandet Utomjordingen? Var sitter det?

Anchored in Christ ✟

Mer
8 år 1 månad sedan #813152 av Utomjordingen
På ytan är det på grund av klimatet på jorden och utbildningar! Har man lärt sig att 1 + 1 = 2 och inte 3 eller är annan summa än 2, så på den vägen är det att man vaknar upp och ser verkligheten som den är... .

Ja, jag är en realistiskt människa fast jag har/haft olika slags hallucinationer och är psykotiskt!