Komet - var och när - secret.

Mer
8 år 1 månad sedan #811903 av Utomjordingen
Som jag sa till min kvinna så sa jag: - "Jag ger inte så mycket för den här planeten jorden så jag hoppas på ett sätt att min komet som jag har rört kommer i framtiden!".

Pendlar fram och tillbaka när det gäller om kometen som ska komma i framtiden!
Mer
8 år 1 månad sedan #811915 av Fantasio
Vad händer med oss på jorden om den slår ner?
Mer
8 år 1 månad sedan #812012 av Admin1
Hur stor är den?
Mer
8 år 1 månad sedan #812046 av Utomjordingen
Ok, bara för att jag just nu är full så kommer jag att avslöja en del om kometen. Tacka ölen för den informationen som jag ger Er nu:

Som jag har sett i den inre verkligheten om framtiden eller som också kan vara i en annan parallell värld,

1. Kometen/asteroiden slår inte till mot norden.

2. Kometen/asteroiden slår till mot övriga Europa. Kanske 1/3 av Europa slås sönder på grund av min/mina sten/ar. Främst huvudstaden Paris är på kartan!

3. Kometen/asteroiden kan slå till i samband med G-möte då topp människor på jorden har nån slags topp möte i Europa.

Nåt sånt har jag sett i den inre verkligheten för flera år sedan, innan jag blev medlem på Viska!

En hemlighet som jag kommer att ha, har jag för mig själv. Det är när kometen/asteroiden kommer!
Mer
8 år 1 månad sedan #812048 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: 3. Kometen/asteroiden kan slå till i samband med G-möte då topp människor på jorden har nån slags topp möte i Europa.


OBS! Kan vara en medveten taktik att samla "alla" på samma ställe/plats för tidpunkten!
Mer
8 år 1 månad sedan #812079 av Utomjordingen
Om inte jag ens få ha mänskliga rättigheter då kan det kvitta. Systemet har försummat och brytit mot mänskliga rättigheter under hela mitt liv. Inte bara mot mig förstås utan mot dom flesta som är eller har varit tvångsmedicinerad och tvångsinlagda och lever med en låg sjukersättning som ingen kan leva på.

Annars, mitt liv är inte så tråkigt!