Komet - var och när - secret.

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 4 månader sedan #792794 av Jocke
Okey, är du omänsklig, eller tror du på den svaga sidan av oss alla?

Vars är världen på väg?
Mer
8 år 4 månader sedan #792796 av Utomjordingen
Ja, jag är en science fiction gubbe som har hört röster sen våren 1990!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 4 månader sedan #792798 av Jocke
Ja, januari 1990, trodde jag att jag var skyldig till att Irakkriget påbörjades! En dunderpsykos således! Why?

Vars är världen på väg?
Mer
8 år 4 månader sedan #792942 av Admin1
Hur länge har du trott rösterna vara verkliga Utomjordingen.
Mer
8 år 4 månader sedan #792964 av Utomjordingen

Admin1 skrev: Hur länge har du trott rösterna vara verkliga Utomjordingen.


När jag fick rösterna våren 1990 så blev ”DET” för stort för mig att jag tyckte ner mina känslor så mycket att det slog över - över en natt! Jag fick i samma veva en spejsad boll som jag ser när jag blundar. Tror ibland att den här spejsade boll är en gåva från Gud eller satan/djävulen!

Såg i den inre verkligheten kometen komma mot jorden som jag då på något andligt sätt försökte stoppa. Sen dess har den här vanföreställningen om komet hängt med mig – ibland mindre och ibland mer.

Jag har haft tusentals olika teorier om vad röster kan vara. Allt från att jag hör ljud från en annan parallell (dimension) värld till telepati.

Jag hör röster konstant! Ibland låter det som en folksamling, ibland enskild person, ibland är det en eller flera män och/eller kvinnor, ibland är det utomjordingar, ibland även A. I. robotar, ibland kända och ibland okända personer, ibland genomskinliga skepnader (demoner), ibland minnen, ibland barn men för det mesta vuxna människor, ibland hör jag röster från framtiden och ibland från bakåt i tiden, ibland från här och nu, ibland högre röster, ibland lägre röster, ibland… ibland... ibland... .

Hursomhelst, vet Ni vad? Jag tvivlar inte på att det är så. Ja, jag kan tycka att det är jobbigt att ha så som jag har det men det var värst i början när jag inte hade minsta bevis på vad det kunde vara men idag vet jag bättre.

Lugnande tabletter och alkoholen lindrar lidandet!
Mer
8 år 4 månader sedan #793184 av Admin1
Du borde testa Clozapine. Troligen hjälper den dig.