Omen

Mer
8 år 3 månader sedan #796765 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

Utomjordingen skrev: Rätt länge sen som jag var med om nån slags Omen men igår hände "DET" igen!


Idag också Omen! Orkar bara inte beskriva händelsen... .

Omen:

"Omen, eller järtecken, är varsel, förebud eller tecken på något, i folktron tron att vissa händelser kan säga något om en persons framtid och kommande händelser, positiva eller negativa."

"Wikipedia"
Mer
8 år 3 månader sedan #796797 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

Utomjordingen skrev: Igår kväll när jag släckte julgransbelysningen och julgransbollarna så hände en lustig sak. Jo, för jag har ingen förklaring till hur en vit julgransboll kunde tändas utav sig själv senare på kvällen? Bollen lös ungefär 1 minut och sen slocknade den av sig själv. Konstigt!

Ska jag ta det som tecken på nått? Är det ett tecken från andra sidan? Bra eller dåligt tecken? :tänk

Larsson skrev: har aldrig hört eller sett något liknande. det är säkert antingen FBI eller ett riktigt UFO som manipulerar ljuset. Försök se om det händer igen och filma det.


Jag har idag lyckats filma fenomen så jag har bevis nu. Fast denna gång lös julgransbollen bara några sekunder då och då.
Mer
8 år 3 månader sedan #796802 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Annars, kom nu tänka på att dokument förstöraren som jag har satte igång av sig själv i höstas en natt när jag låg och sov. Gissa vad rädd jag blev! Min kvinna säger bara att det måste vara el fel eller nåt sånt.

Liknande en sån här har jag:

Mer
8 år 3 månader sedan #796820 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omen
Vid schizofreni brukar man tillmäta tillfälligheter större betydelse än andra, som inte ens tänker på saken. Det verkar som man är lite konspiratoriskt lagd och har svårigheter att avgöra vad som är viktigt.
Mer
8 år 3 månader sedan #797043 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Ja, säkert är det så!

Det märkligaste jag har varit med om i mitt liv var psykiskt UFO-ombordtagning och bort teleportering. Sen den här telepatin med utomjordingar om min komet och sånt var också bland det märkligaste jag har varit med om. Har ingen annan förklaring än att en stor faktor är att det kan bero på att jag har satans ljuden tinnitus nivå 3 som gör att det kan bli så knäppt med mig. Sen tror jag inte att det slutar här och nu heller eftersom jag fortfarande har tinnitus nivå 3 som säkert betyder att det lär komma nya knäppa tankar/upplevelser i framtiden.
Mer
8 år 3 månader sedan #797064 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omen
Har din tinnitus förändrats när du fick depåinjektioner?