Omen

Mer
8 år 2 månader sedan #804396 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Mycket rött och mörkt med andra ord! :hjärta
Mer
8 år 2 månader sedan #806757 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Min teori: Det enda kanske Gud gör när vi dör är att ge oss en röd tråd i den inre verkligheten över vårt-eget-liv-röd-tråd-innan-vi-dör.

Är detsamma som livssifoliofoli! :D
Mer
7 år 7 månader sedan #857632 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Hände nåt konstig häromdagen! Vad? Jo, jag skulle sätta på Tv:n för att se/höra rätt Keno rad. I vanliga fall brukar min dator påminna mig om när Keno börjar så jag undrade varför datorn inte satte igång alarmet? I alla fall, sen när jag hade sett Kenodragningen som sändes så efter 10 minuter satte datorn på alarmet att Keno börjar fast Kenodragningen hade ju redan varit. Vad konstigt - tänkte jag? Tänkte - är det nu parallella världar och sånt nu igen som håller på med mig som det gjorde under hösten år 2014. :tänk
Mer
7 år 6 månader sedan #870691 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

Admin1 skrev: Hur mycket motionerar du, Utomjordingen? Viktigt att motionera regelbundet för att må bra och hålla nere vikten.

Utomjordingen skrev: Jag ska försöka röra på mig det dubbla framöver för jag har sen jag blivit utskriven i vintras hela tiden bara gått upp i vikt, har dock inte fetma!

Utomjordingen skrev: Jag har fortfarande gått upp lite i vikt men har inte fetma!

Alltså, jag promenerade ett tag men sen fick jag skoskav så jag inte kunde gå långa sträckor under ett par veckor. Sen har jag slitit ut ett par gamla skor som jag har slängt och har nyligen köpt ett par nya skor och det tar väl ett tag innan jag har gått in i dom. I alla fall, jag har nu tänkt en ny plan! Jag skippar inte bara cykeln när jag ska ta injektionen på psyket som jag har gjort hittills (motsvarar cirka 1 timmes promenad) utan jag skippar cykeln helt och hållet framöver och promenerar istället när det gäller alla ärenden ute på stan.


Testade Body Fat Analyzer!

Jag har rasat ner i vikt - har idag idealvikt = 25 i BMI! :jump

Mer
7 år 1 månad sedan #917746 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Nu dök 666 siffran upp! :( Början till någonting?


Utomjordingen skrev: ...sett 666 överallt på riktigt...


Jag syftar på den gången när jag fick uppleva nummer 666 flera gånger på kort tid. Det var länge sen nu. Men jag fick en räkning som kostade 666 kronor. Sen fick jag kö nummerlapp 666. Sen hade jag 666 kronor kvar på mitt konto. Sen skulle jag hyra en film och då hade det just kommit en ny film som har titeln 666. Sen var det kanske nån 666 till. Hursomhelst, mådde inte alls bra den gången när jag upplevde så.

Mer
7 år 1 månad sedan #917753 av memphis
Svar från memphis i ämnet Omen
jag får ofta 666 eller liknande kombinationer när jag tillexempel gör ett förmånligt köp. Visste inte i början om det var en varning att inte köpa sakerna, men numer ser jag det mer som god tur. Jag är inte satansit eller så, men vidskeplig. Och satan kanske vill att jag shoppar, så kan det ju vara.