Fler som ”bara” har en inre dialog?

Mer
6 år 2 veckor sedan #1045478 av rymd
jag läste den och det brukar väl kallas tankestörning? Sjukt jobbigt. Men röster brukar höras utanför. Iaf för mig (jag är ingen expert)
Mer
6 år 2 veckor sedan #1045482 av Geta
Men när man tänker har man väl en inre monolog?
Mer
6 år 2 veckor sedan #1045485 av rymd
ja men det är inte rösterna
Mer
6 år 2 veckor sedan - 6 år 2 veckor sedan #1045707 av Vipa

Geta skrev: Men när man tänker har man väl en inre monolog?


Jag har det iaf., vet inte om det är samma sak för alla andra men jag tycker det är ett problem. Jag har inte kontroll över eländet, tänker i röster, musik, bilder hela tiden.
Last edit: 6 år 2 veckor sedan by Vipa.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1045709 av rymd
det är vad jag skrev, tankestörningar, det är ett verkligt problem när man har dem men det finns hjälp. Hjärnan läker genom sömn bäst vad jag har förstått, så någon sömnmedicin som hjälper dig?
Mer
6 år 2 veckor sedan - 6 år 2 veckor sedan #1045723 av Vipa
Får be om att få det förnyat isåfall. Om det inte hjälper att sova då? Jag kan tillägga att jag har Aspergers Syndrom och som jag förstått saken är det extremt lätt att drabbas av schizofreni isåfall, jag har även flera gånger blivit slagen i huvudet och även missbrukat både alkohol och marijuana. Tur bara att ljuden inte kommer utifrån! Anledningen till att jag nämner dessa saker är bara för att kolla och se, tror du det finns en chans att jag blir återställd eller att jag behöver leva med skiten resten av livet? Såvida jag inte tar medicin då och om jag måste det, så gör jag det.
Last edit: 6 år 2 veckor sedan by Admin1.