Vanföreställningar

Mer
5 år 3 månader sedan #1122553 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vanföreställningar
Jag hade if som försäkringsbolag och jag hade där en olycksfalls försäkring där.Jag satte mig och lusläste allt om det.

Kom på när jag läste om villkoren i bägge försäkringarna, ja, att båda var idiotförsäkringar.

Jag kunde med försäkringen gå bärsäkargång i lägenheten och få ut på försäkringen det jag själv slagit sönder

Men skadade jag mig inte ett öre för jag var psykiskt sjuk. klart som korvspad att jag direkt avbröt olycksfalls försäkringen, den andra behöll jag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan #1122644 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vanföreställningar
Men Nissegossen om du halkat eller blivit nedslagen eller drabbats av olycksfall hade du fått ersättning. men kanske inte för självskador, men det var olycksfall försäkringen gällde.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1122692 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Vanföreställningar
Jag har flera vanföreställningar!

Här är några:

1. En stor sten/komet kommer i framtiden.

2. Tro på telepati.

3. Tro på Aliens. Att de finns mitt ibland oss.

4. Att man ej bör be för mig för jag kan då annars bli sjuk. Alltså, sjukare än vad jag är.

5. Att det finns en värld till utöver denna 3 D - världen som är en abstrakt 4 D - värld.

Ja, det finns fler... .
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122916 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vanföreställningar
Om du är medveten om att de är vanföreställningar har du inte psykos.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123045 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Vanföreställningar
Jag fick mina vanföreställningar under min psykos - det sitter kvar än idag med eller utan psykos!
Mer
5 år 3 månader sedan #1123123 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Vanföreställningar
Jag har också fler vanföreställningar men ingen vits att skriva dom här på Viska. Jo det är psykos när man får en vanföreställning det är som att man inte är vid medvetande och man blir yr och det finns i mitt huvud.