Vanföreställningar

Mer
5 år 3 månader sedan #1123496 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Vanföreställningar
Jag kände att jag hade behov av att ventilera om mina vanföreställningar som kanske inte är vanföreställningar!
Mer
5 år 3 månader sedan #1123506 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Vanföreställningar
Vet inte om judarna är politik eller vanföreställning? Men jag ville ju skjuta en som jag trodde var med i ZOG och det var inte politik iallafall...
Mer
5 år 2 månader sedan #1126588 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Vanföreställningar
Jag hallucinerade att det fanns ett tomt rum som hette Viska och att människor kom dit för att stå upp och ljög om ditten och datten. Jag hallucinerade också att min psykolog hade köpt en julgran. Och en liten julgran, han var väldigt stolt och glad över sina julgranar.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1126596 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Vanföreställningar
Men det kan väl va olika Admin1 vilken form eller sort av psykoser eller psykossjukdomar som finns eller man har kan det inte?
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1126597 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Vanföreställningar
Ja som Memphis beskriver dom mera realistiska vanföreställningar är svårare än helt bisarra men även där olika!

Rushflower såg att du hade svarat mig längre bak i tråden, ja psykos och tvångstankar har jag oxå! Jag äter antidepressiva mot mitt ocd (tvångstankar) och det hjälper mycket!
Mer
5 år 2 månader sedan #1126611 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vanföreställningar
Läs villkoren för försäkringen, den gällde inte mig pga att jag har en psykisk sjukdom, beklagar Admin, men villkoren var så som jag skrivit.

Jag hade då villkoren på papper från if, det var bara att läsa det som stod skrivet. Nej, jag har inte kvar papperen så läs det finstilta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum