SÄPO: Sant eller falskt?

Mer
4 år 4 månader sedan #1215485 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
En del här bor på gruppboende. Andra behöver boendestöd eller hemtjänst. Tror inte man ses som ett hot annat än möjligen Richard undantagen. Han har gjort en del grejer.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215487 av Geta
Svar från Geta i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Ja, Richard är världsberömd för sina "hyss".
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1215488 av Nissegossen

wasp skrev: Varför skulle de avlyssna dig???????


Om det är jag du undrar över, så stack jag en bibba papper i en grannes hand, polis till yrket med texter jag skrivit när jag såg honom nästa gång och han sade, till mig, Nisse du är fan inte klok, jag tog med mig dina texter till jobbet, nu tror jag dig om allting och nu fan har du Säpo på dig. Att jag var avlyssnad var att varje gång jag svarade i telefon svarade jag med mitt telefonnummer och det ringde upp en man han sade är du radioamatör? jag bor i Partille, sade han, kommun gränsen går 500 meter härifrån. På mitt svar nej avslutade han samtalet illa kvickt därför är jag säker på att min lägenhet var buggad.

Inte någon från polis eller annan har varken förhört mig eller på annat sätt har hört av sig. Om det vore så att jag höll på med något brottsligt hade de tagit in mig och förhört mig. De har ingenting mer än att Nissegossens inre resa kanske fortfarande vandrar vidare...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215493 av Richard
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1215523 av Nissegossen
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1215526 av Recard2016
Jag är rent livsfarlig när ja går till affären, gymmet, systemet, föräldrarna o psykiatrin.