SÄPO: Sant eller falskt?

Mer
3 år 5 månader sedan #1297503 av Geta
Svar från Geta i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Fantasio,

Det var väl inte så logiskt att bli nazist med din diagnos? Under 1930-talet i Tyskland hade du blivit gasad.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 månader sedan #1297506 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Hermann Göring ignorerade Erhard Milchs judiska börd med orden "vem som är jude bestämmer jag". Jag var ledande medlem trots begynnande sjukdom. Jag fick psykos och drog mig undan, sa upp mitt medlemskap och drog mig tillbaka. Expo ringde mig och frågade om jag och min kohort skulle hoppa av och jag ljög och sa nej, Någon eller några dagar senare ringde de mig igen och frågade dem varför jag sagt nej.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297509 av Geta
Svar från Geta i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Kände du dig som en övermänniska, när du var med i partiet?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 månader sedan #1297510 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Ja. Jag förväntades klara allt. Ringa proselyter, hålla tal, skriva på hemsidan och organisera arbetet. Jag var chef över Sörmland, Östergötland och Gotland.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1297576 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?

Fantasio skrev:
Antifjantistisk aktion följer min blogg. Jag skrev förra året att jag skulle upp till psyket (blev inlagd) och när jag fick gå ut första gången och tagit ett bloss hade de klistrat sina fula märken på lyktstolparna. Festligt!


De klisterlapparna sitter i hela riket. Inget som säger att det hade med din psykvistelse att göra. Är det för dina aktiviteter som du tar åt dig sånt? Att det blev för mycket och det spiller över i paranoia?

Jag vill gärna läsa din blogg.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 5 månader sedan by zoegas.