SÄPO: Sant eller falskt?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1215398 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Jag skrev en artikel som publicerades på nätet. Jag skrev bland annat om en kvinna som var sosse och höll till i rådhuset. Jag kallade henne pykniker. Min artikel omnämndes i media där det stod att det publicerats en mycket populistisk text. Det var min text de menade. Jag är skurril och stolt över det.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Fantasio.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1215399 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
följande video dök upp på youtube i flödet precis, märkligt

Mer
4 år 3 månader sedan #1215420 av Nissegossen
Det är för få poliser, de tar och bara avlyssnar så länge det är för att förhindra brott som utförs av gängkriminalitet där det sker mord och som Admin skrev måste det vara i fängelse minst två år i straffskalan för att få lov att avlyssna men jag har blivit avlyssnad, vad jag tror under väldigt kort tid, de fann ju inget så det rann ut i sanden. Annars hade de tagit in mig för förhör

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1215470 av wasp
Svar från wasp i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Varför skulle de avlyssna dig???????
Mer
4 år 3 månader sedan #1215471 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Jag har också sökt jobb på Säpo. Tack för intresset, vi har 150 sökande på tjänsten, fick jag som svar.
Mer
4 år 3 månader sedan #1215483 av Geta
Svar från Geta i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Jane Horney sökte jobb hos svenska säkerhetspolisen under kriget. Hon misstänktes för att vara tysk agent av danska motståndsrörelsen. De mördade henne. Det är fortfarande en gåta.