SÄPO: Sant eller falskt?

Mer
4 år 3 månader sedan #1215528 av Geta
Svar från Geta i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Jag är ålderspensionär. De anses vara särskilt farliga, när de uttalar sig, för rikets säkerhet.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1215562 av Nissegossen
Då måste jag vara väldigt farlig, ha, ha

Detta eftersom jag har vetskap av mycket som var, men troligtvis inte är kvar utan är nedlagt om det inte är det babblar jag för mycket och att jag fortfarande går omkring i skor gör mig antagligen till en mycket farlig person. Det senaste får jag hålla käft med då det är rimligt att jag får hålla käft om det. En svensk Tiger, spionen lägger puzzel, avdammade och fullt verksamma

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1215676 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Du verkade i försvaret på 60-talet. Gamla inaktuella kunskaper om försvaret.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1216143 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
"Det slutar med att någon dör" sa den agent som pratade till mig. Han sa även att jag kunde ringa SÄPO om jag såg skumma typer nere på gården. Tyvärr har jag noll i trovärdighet, men en kompis tror mig i alla fall. Jag gjorde en sak på nätet och befarar att SÄPO åter är mig på spåren, då de övervakar ens dator.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1216154 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
det är inte bara SÄPO som övervakar och förföljer oss. däremot lär det finnas de som låtsas vara det, eller whatever som de vet att man är rädd för eller dvs misstänker är ens fiende.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216156 av Maxjohan1983
Säpo hit och dit, käka era meds! Det är bara nojor !

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln