SÄPO: Sant eller falskt?

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1215056 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
senaste jag läste var det en snubbe som påstods vara savant men som i efterhand var påkommen att ha bedragit folk.

kommer inte ihåg vem det var. kan ha vart den där "uppfinnaren" av slow shizophrenia, läste om det i samband med att jag studerade honom iaf, som jag kommer ihåg det.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215069 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Tror inte SÄPO är intresserad av Fantasio.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215071 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Tror det är svårt att lura på folk att man är en savant. Visst kan vanliga människor träna upp sitt minne och sådant. men oftast märks det i tidig ålder och barn har nog inte den kapaciteten då. Finns nog långtgående dokumentation om dessa individer.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215072 av Geta
Svar från Geta i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Tvivlar på att Fantasio är en savant.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215073 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Det där med Säpo är att överdriva sin egen betydelse. Vem fan är intresserad av oss? Löjligt!
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1215075 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?

Cosmos skrev: Det där med Säpo är att överdriva sin egen betydelse. Vem fan är intresserad av oss? Löjligt!

du har redan glömt av vad Rickard har fått vara med om? jag menar det torde vart svårt att missa för det blev en världsnyhet. massmedia över hela världen snackade om "aspergaren som bygger kärnkraftverk i sitt kök" efter att han snackade om det på internet och sen ringde myndigheterna efter ett råd på forumet.