Speedad av Haldol

Mer
12 år 4 månader sedan #445632 av Ready
Speedad av Haldol skapades av Ready
Är det någon mer än jag som känner sig speedad av Haldol?
Mer
12 år 4 månader sedan #445673 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Speedad av Haldol
Speedad? Hur då menar du? Euforisk och manisk är knappast synonymer till hur man känner sig på en dos Haldol. Rastlös kan man bli. Jag minns att jag gick fram och tillbaka i korridorerna när jag var inlagd och medicinerad med Haldol. Men, speedad? Nä, det tycker jag inte.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
12 år 4 månader sedan #445700 av Richard
Svar från Richard i ämnet Speedad av Haldol
Jag har märkt den senaste veckan då jag inte tagit mina Haldol, har annars ätit 4 mg dagligen i ca 6-7 år, att jag varit mer trött än vanligt. Har alltid trott att Haldolen gör en tröttare, men i morgon ska jag börja med den igen, o då kommer jag att ta den på morgonen istället för på kvällen.

Men speedad är att ta i. Möjligen blir jag lite alertare av den.
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
12 år 4 månader sedan #445707 av vnv
Svar från vnv i ämnet Speedad av Haldol
Haldol är skräp. Blev typ psykotisk (!) av den.....

Tacka vet jag Risperdal (Risperidon)!!

/vnv :)
Mer
12 år 4 månader sedan #445729 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Speedad av Haldol

Inwatto skrev: Speedad? Hur då menar du? Euforisk och manisk är knappast synonymer till hur man känner sig på en dos Haldol. Rastlös kan man bli. Jag minns att jag gick fram och tillbaka i korridorerna när jag var inlagd och medicinerad med Haldol. Men, speedad? Nä, det tycker jag inte.

:tummenupp

Man har ju varit med ett tag!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 4 månader sedan #445737 av Ready
Svar från Ready i ämnet Speedad av Haldol
Speedad kanske inte är rätt ord men jag blir inte naturligt trött så jag får problem med sömnen.