Speedad av Haldol

Mer
12 år 4 månader sedan #449518 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Speedad av Haldol
Direkt från Amnesty international kan vi nu ladda ner boken: Prisoners of Conscience in the USSR[/url:31ksazve]. (seg länk alltsomoftast)
men visst 12 dagar utan vakenhet eller sömn det är speedning det. Men det bevisar bara att Hadol är effektivt när det gäller att ta bort rösterna, speciellt rösterna hos de som protesterar mot regimen. Ungefär som med stryknin, man andas in och ut samtidigt vilket i teorin är mycket smidigt, i praktiken så dör man dock.

Haldol har dock fortfarande Speedrekordet när det gäller att minska ned hjärnans densitet! Ingen nu känd substans gör jobbet snabbare. The fastest known way to decrease the brain density Haldol[/url:31ksazve]. Om Haldol (Haloperido)[/url:31ksazve] på Svenska.
Mer
12 år 4 månader sedan #449630 av Richard
Svar från Richard i ämnet Speedad av Haldol

Vatten skrev: Haldol har dock fortfarande Speedrekordet när det gäller att minska ned hjärnans densitet! Ingen nu känd substans gör jobbet snabbare. The fastest known way to decrease the brain density Haldol . Om Haldol (Haloperido) på Svenska.

Jävlar... Tror jag lägger av med den igen... Jag vill inte ha mindre hjärna! Ska be om att få nått annat istället.
Mer
12 år 4 månader sedan #449631 av Geta
Svar från Geta i ämnet Speedad av Haldol
Om hjärnbarken har tunnats ut kan det bero på att man har blivit utsatt för psykisk misshandel.
Mer
12 år 4 månader sedan #449689 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Speedad av Haldol
Richard,

Sluta inte med Haldolen innan du fått något annat preparat. Det är inte bra att tvärt sluta med antipsykotika för då kommer psykosen som ett brev på posten. En psykos kan vara livshotande t.o.m i vissa fall och inget att leka med. Psykosen är nog mycket farligare än vad Haldolen är.
Mer
12 år 4 månader sedan #449701 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Speedad av Haldol
Richard,

Det gäller stora doser av Haldol. Inte de doser som används idag.
Mer
12 år 4 månader sedan #449863 av Richard
Svar från Richard i ämnet Speedad av Haldol
Men jag har ju ätit 4 mg om dagen i 8-10 år nu. Jag gjorde en CT-scanning för runt 8 år sen, kan man kräva en ny CT för att se om hjärnan har krympt?

Sen efter att ha läst så vill jag ha Seroquel istället. Det enda som oroar mig är att man kan gå upp i vikt av dem.