Nu jävlar är det krig!

Mer
10 år 2 månader sedan #651342 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Nu jävlar är det krig!
KAOS blir det att sluta rakt av
Mer
10 år 2 månader sedan #651345 av nettan67
Svar från nettan67 i ämnet Nu jävlar är det krig!
Hur då kaos? Har du egna erfarenheter eller känner nån som slutat tvärt o som blivit dålig?
Mer
10 år 2 månader sedan #651346 av islaa
Svar från islaa i ämnet Nu jävlar är det krig!
Jag har slutat tvärt utan problem men har hört att man kan få utsättningsbesvär om man inte trappar ner.
Mer
10 år 2 månader sedan #651450 av nettan67
Svar från nettan67 i ämnet Nu jävlar är det krig!
Vilka utsättningssymptom kan man få?

Svimmade i morse när jag va på väg från frukostbordet till diskbänken...blodtrycksfall. Slog i nacken i bordsbenet, är öm som fan. Kroppen känns tung, som om det vore stora stenar i varenda led. Stel o värkig. :cry:
Mer
10 år 2 månader sedan #651453 av islaa
Svar från islaa i ämnet Nu jävlar är det krig!
Jag vet faktiskt inte, blev bara varnad av en personal på psyk om att inte sluta ta dom tvärt.
Mer
10 år 2 månader sedan #651456 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Nu jävlar är det krig!
Går bra i typ en två dagar max...Sen mår man skit typ abstinens jag stortjöt...Hadde panikångest trodde jag skulle dö av kryp i kroppen ja allt blev kaos ...så om man vill sluta tror jag nog man bör trappa ner...Skall aldrig mer göra detta på eget bevåg som jag gjorde en gång...Utan får då ta upp det med läkare osv hur man skall göra...Just nu mår jag ok..med ganska hög dos zypreza samt citalopram o invega...ok ibland vill man vara utan..men det var ej värt det...Mår ju ej helt bra med medicin..o jag mådde definitift inte bra utan..Får väl acceptera att man i viss mån får ta medicin när man har schizofreni :va?