Citat från läkare/patienter

Mer
6 år 9 månader sedan #958098 av Utomjordingen
Ok!

Kändes lite som en liten manipulation från hennes sida för att få nån slags kontakt med mig när hon påpekade om min ryggsäck - men jag inbillar väl mig!

Ingen vill väl ha en gammal gubbe som jag heller!
Mer
6 år 9 månader sedan #958124 av Undrande

CODA68 skrev: Jag hajar vad du menar. Jag ville att man skulle röntga min hjärna för att se om jag hade någon sjukdom eller om det fanns något som inte skulle vara där. Jag fick dock inte någon röntgen. Så antingen var mitt resonemang helt galet eller så är läkaren i maskopi med gud vet vem. Olanzapine har dock minskat oron kring detta.

Kräv det. Många talar om "läkaren", det finns fler och du har rätt att åka till ett annat landsting.
Mer
6 år 9 månader sedan #958125 av Undrande

Utomjordingen skrev: Säkert finns massa Keno spel lite här och där!

Oddsen är bättre. www.unibet.com/softgames/keno-old-1.64658
Välj "play for fun"

Jag testade lite nu på skoj, från 1000 euro till 1024.
På två ggr. Men man måste ju höja insatsen, grejen är keno 1. Börja på 5, lägsta insats, när ett nummer kommer, ta bort det, dvs, keno 4
Ett nummer kommer, ta bort det, när bara ett nummer inte kommit på fem ggr, dra på med 4-7 euro.
Missar du, öka igen, samma nummer.

Men visst jag har förlorat när jag lagt 300€ och nummersaten inte kommit på typ 50 drag.
Men jag vinner ofta, när jag spelat.
Mer
6 år 9 månader sedan #958779 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: En snygg ung kvinna "sprang" efter mig och ville påpeka att min ryggsäck var öppen. Jag sa att min ryggsäck är ändå tom så ingenting kan ramla ur. Jag var på väg till systembolaget för att fylla ryggsäcken med ölburkar som jag skulle köpa. Sen gick hon förbi mig/framför. Jisses tänkte jag! Ryckte i hela kroppen då men inget mer med det.

Ok!
Kändes lite som en liten manipulation från hennes sida för att få nån slags kontakt med mig när hon påpekade om min ryggsäck - men jag inbillar väl mig!

Ingen vill väl ha en gammal gubbe som jag heller!


Den här kvinnan stötte jag på igen inne på ett Apotek idag! Slumpen? :tänk
Mer
6 år 8 månader sedan #960956 av Utomjordingen
Såg en kvinnlig psyke vårdare ute på stan som gick och tröstade en annan förstörd kvinna. De gick mot mig och jag höll på att säga: -"Det här är inget hotell om du tror det!". Men sa aldrig det fast jag hade god lust att säga det.

För, så sa hon psykevårdaren till mig när jag var inlagd på psyket!
Mer
6 år 8 månader sedan #960963 av Fantasio
En läkare hade googlat på mig och fått reda på snaskiga detaljer. "Han är ordförande för XXX o sen nåt om att det var påfrestande. Han släppte "bomben" under en sån där förhandling om jag skulle få fortsatt tvångsvård eller ej.